Tävling Tävling

Tänkte det var dags för bloggens första tävling.


Vill du vara med och tävla om ett present kort på Gina tricot värt 50 kr. Det du behöver göra är att skriva en kommentar där du skriver ditt bästa smink eller skönhetstips!

Tävlingen avslutas fredag 25 december kl:20 då jag drar en vinnare. Lycka till!


TÄVLINGEN  ÄR AVSLUTAD! GRATTIS TILL LOVISA!

1 loviisa:

skriven

när jag vill leka fransyska brukar jag måla mina läppar med catharinas röda läppstift, för det tkr jag är snyggt.

så.. jag vinner, 0k? :*

2 evelina:

skriven

mitt bästa sminktips är att försöka se naturlig ut fint:)

3 ellen:

skriven

nu äre så här att fondation på läpparna är ett måste, vitt runt ögonen och massa massa mascara, och glöm inte katt ränderna folket :D

och ja jag är seriös ni skulle bara veta hur jag såg ut ;*

nä men ta på en ansiktsmask lite då och då så blir huden säkert bra och ni blir riktiga skönheter :D

4 jennifer G:

skriven

sov med vaselin på ögonfransarna, det gör så att dem blir längre!(tvätta bort noggrant på morgonen)

5 julia:

skriven

om man inte har någon ansikts mask hemma så kan man ta vanlig naturell yoghurt i hela ansikten och ha den där tills den har stelnat ungefär 15min sen tvätta bort det noga , det låter kanske lite äckligt men det är skit bra, nästan bättre än ansikts mask faktiskt.

puss :D

6 julia:

skriven

För att få mjuka läppar kan man blanda socker med lite vatten och soppa tandborsten i. Sen borstar man försiktigt på in och utsidan av över och underläppen. Efter ett tag ger det resultat!

7 carolina:

skriven

sv: de kommer från lindex! :)



För att mitt smink ska se bäst ut smörjer jag alltid in ansiktet innan med en ansiktskräm (det gör så att huden inte torkar och blir fnosig under sminket), sedan lägger jag en foundation och efter det nu på vintern lite solpuder. då ser man mer kompakt ut också :) hehe



har du ngt bra sminktips? :)

8 olivia:

skriven

snygg blogg ;)

9 emma:

skriven

det viktigaste är att inte glömma att ta bort sminket.Sen köra en lotion innan du sminkar dej då blir det en finare och jämnare:))

Kommentera här: