Första advent






Tjohoo allihop! Då var det första advent och bara 25 dagar kvar till JULAFTON. Shiit , det känns konstigt att säga att det är snart är jul,tiden går så fort jag har hunnit flyttat och en massa saker iår och tänk att det snart är nyår och jag ska välja linje snart. Ne usch nu går det för fort det är fortfarande 29 november. Btw.. adventsfikan blev lyckad alla kom och det blev 33 personer. Muffinsarna blev lyckade och jätte goda. Jag kan lägga ut receptet senare. Dom blev jätte goda iallafall.
Hade bra! ♥

Puss och Kram skumbanan!♥
1 Bella:

skriven

Fina cupcakes! Jag måste ju fixa det varje morgon, fukta och krama lite, det är alltid platt efter en hel natts sömn. Men det är inte jobbigare än vad jag gör i vanliga fall. Dock får man ju inte kamma det: då blir det risigt och permanenten släpper. Men om du har lite lockigt skulle jag rekommendera att du klipper upp det och testar lite olika produkter som hjälper lockarna på traven!

2 Natalia:

skriven

Gullig blogg du har :)

Har du haft en bra start på veckan? :) Kram

Kommentera här: