Muuusik

tjosan brosan morsnigs korsning ,vad mer kan man säga.. iallafall har satt på mig mina fina hörlurar och lyssnar på hög musik och sjunger till , jag har ingen aning om hur det låter men esch vad gör det :D
Förutom att jag lyssnar på musik så hade jag så tråkigt så jag kände för att redigera en gammal bild ,, haha :D
Så bjuder på den .. :D
_______________________________________________________________


1 Jeanette:

skriven

sv: Ajdå, då kanske man inte ska satsa på en sån väska eller så får man kolla den extra noga isf.

2 M:

skriven

ALlt bra?:D

3 M:

skriven

Japp det är min ^^

4 Jeanette:

skriven

sv: Aha, men det har jag alltid en förmåga att ha, speciellt när väskan är lite större. Jaja, får kanske ta å kolla lite närmare nån dag :P

5 JENNY:

skriven

är ditt hår äkta?

svinfint!

6 FEBBs:

skriven

Hej! Ja snart kan man bara söka på det( om typ en månad) :p



ett företag sa att de ville ordna, så gjorde de det.. betalade inget. men det kostar bara 99 kr för 2-4 år tror jag? åh är JÄTTEdålig på sånt! alla kan typ utom jag. lycka till!<3 det är inte alls krångligt iaf, hehe. puss!

7 felicia.:

skriven

svar: jag ska vara utomlands i 2veckor. =)

8 JENNY:

skriven

Lyllo dig me äkta! :)

skitfint!

9 eLi:

skriven

Hej :) Händer idag?

10 Estelle:

skriven

jätte fin blogg! :)

11 felicia:

skriven

Anmäl dig gärna till tävlingen. =)

Tror du skulle komma långt med dina fina bilder

puss

Kommentera här: