29e maj 2010


ph: lookbook

Hej bloggen! :)
Har varit sur, arg och ledsen så har inte orkat blogga men nu är jag på humör igen. Orienteringen i fredags gick bra, eller började bra kanske man ska säga. Efter att orienterat 1 och en halv timme i skogen så märkte jag att min iphone var borta , jag fick hjärtklappning och panik , sprang och letade där jag hade den sist , men där var den inte. Tog den sista kontrollen och gick i mål. Ringde till mobilen men inget svar , sprang ännu en gång och leta efter den. Mest hade jag panik för om det skulle börja regna och det började bli mörkt bakom mig.
Hämtade cykeln och cyklade halva banan bland träd och blåbärsbuskar men ingen iphone hittade jag och då kommer ösregnet och åskan och då gav jag upp.
Ångrar sjukt mycket att jag tog med mig den , så kom ihåg har ni en iphone ta aldrig med er den ut i skogen när ni ska orientera.


Kommentera här: