I väntan på att Rupert Grint ska komma

Åhh jag blir så jävla förbannad. Alla på skolan har träffat han. Rykterna sprids så snabbt här i Trolleboden så alla visste att vid sex tiden skulle han komma tillbaka till hotellet från filminspelningen. Vi ställde hos utanför hotellet och väntade i nästan 2 timmar. Men han kom inte. Det hade samlats ungefär 130 pers och alla vänta på precis samma sak. Några från min skola gick och ställde sig på baksidag, 10 min senare kommer dom springade och säger " Han tog bakvägen, kolla här" också visade dom ett kort. Vi frågade om vi fick se när kortet var taget men det fick vi inte. Vi gav upp och ja kunde heller inte vänta mer för ja skulle ner till Strandgatan och träffa Anna. Ungefär 1,5 timme senare så gick han in, på framsidan och de kortet dom visade var gammalt. Jag blir så suuur! Hur kan man göra såå??
ÅHH!

Aja , skit samm. Träffade Anna och gullig som hon är överraskade hon mig med blommor. :) Vi tog en macka och kaffe på strandgatan. Sen åkte vi runt och träffade folk och ungefär vid 11 fick Anna för sig att bada. Jag som var förkyld och hade hosta hoppade över.
Ne, nu ska jag fortsätta sola, måste ju få lite bränna. Känner att ja ligger efter ;)









'






1 sanna:

skriven

bilden som jag inte godkände vill jag helst inte att du lägger upp, dom andra vad jätte fina! :)

<3

Kommentera här: