sista november

Hallojsan!
Är de bara jag eller tycker ni också att tiden går fort? Att de redan är 1a december imorgon och bara 23 dagar kvar till Julafton. Åh vad ja längtar, vill ha looov nuuuu!! Klä granen, baka pepparkakshus osv..

åh vad jag älskar att huset lite längre bort här täcker hela sitt hus med ljusslingor.. så coolt ju!!


1 A-m-a-n-d-a ♥:

skriven

jag skulle vilja ha hjälp med en sak, om du klickar på länken som jag länkat nedan, och sedan så trycker du på det jag länkat i inlägget, jag får nämligen 10 kr för varje klick, så de skulle betyda as mycket om du klickade massa gånger! ^^ tack!



http://aamandawahlgren.blogg.se/2011/november/brands-in-fashion-6.html#comment

2 Em.:

skriven

kika gärna in till mig och gissa vad som gömmer sig i paketet (du hittar tävlingen under kategorin "julkalender 2011")

Kommentera här: