answers

Berätta mer om seglingen?När började du? Hur går en träning till? Tränar ni på vintern? och hur stor båt har du?
- Jag tror det var våren -05 som jag började segla optimist jolle. Tyckte de var jätte kul!! Tyvärr så växte jag ur den lika fort som jag började, fick byta båt redan efter ett år, till ejolle. Och fy va ja inte ångrade de!!
Började att träningssegla. Var med på mitt första JSM ( junior sverige mästerskap) 2008. Därefter började jag köra lite mer seriöst. Jag började segla elitserien, vilket är kval för de som vill komma med till VM, JEM och JNM.  Seglade JEM i Danmark -10.  En vanlig Träning? Går oftast ut på kvällarna och seglar, blir ungefär 2h.
Ja vad gör vi? Vi brukar köra små banor som man ska segla och ta sig runt. Öva på de saker som man är inte är bra på. Tränar vi på vintern? Seglar säsongen håller på ungefär från april - okt. Resten av tiden får man försöka hålla igång kroppen på annat sätt. Jag spelar hockey 3 gånger i veckan och försöker gymma lite. Hur stor är min båt? Tror E-jollen är 3,5 m lång och 1,5 m bred. 

Är de något som ni ska prova på under ert liv så är det att segla, själva eller med andra, spelar ingen roll. Segling är den häftigaste känslan!! Kunna segla själv, styra i vågorna, man sliter som ett djur ( i hårdvind),
hur musklerna skriker, båten går fortare och fortare och man får vatten i hela ansikten. Fy fan vad jag älskar det!!
 
Fasen va snygg du är!! är du modell? om inte så borde du bli.
- Åh tack fina du!! haha vet jag inte om jag skulle passa som men tack tack!!
 
Åh jag vill också till NY! Avundsjuk ja blev nu. Vad ska ni göra där? Vart ska ni bo? Vill åka dit med min mamma men hittar bara dyra hotell.
- Det är som en dröm går i uppfyllelse. Har velat till New york så länge och nu skall ja åka. Helt sjukt! Kan inte fatta det. Åker med en kompis, mest skönt att komma bort ett tag och sist men inte minst får man ju inte glömma shoppingen, wow!! Kommer bli grymt!!  Vi letade runt lite på hotell och ett tips kan vara att kolla på , booking.com  / hotels.com.  Åh kommer inte ihåg vad hotellet hette som vi skulle bo på men vet att vi betalde 5400:- för 7 nätter.  Så de finns budget hotell!! Lycka till!
 
Hur många läsare har du?
- Beror helt på hur mycket jag bloggar men brukar ligga runt 30- 80 läsare per dag.
 
Himla fin blogg!! Hur länge har du bloggat? och varför bloggar du?
-Åh tack!! Har bloggat sen augusti 2009. Började blogga just för att skriva av mig och dela med mig av mitt liv, men just nu vill jag ha en blogg med mer bilder mindre text. Va tror ni om det?
 
Måste först säga att du är otroligt fin!!Har läst din blogg ett tag nu och älskar den!! Seglar du inte längre? kan inte du lägga upp mer bilder isf? Kram
- Tack fina du!! Va roligt! Jo , fast inte lika mycket tyvärr.
 
Snygga skal till iphone?
- Åh finns så himla mycket. Men just nu gillar jag Marc by Jacobs iphone skal.Är du sugen på att göra ett eget skal tycker jag att du skall kika in på denna sida, casetagram.com. Grym! Sen har även society6.com sjukt snygga skal.
 
 
 
 
 
1 ViktoriaCaroline:

skriven

nej har aldrig varit där :) Men jag vill väldigt gärna åka dit :)

2 Chhica:

skriven

Så roligt att du fick så många frågor! Kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar<3

Kommentera här: