home is wherever i'm with you

dessa stunder, love theme!
 
Dags att hoppa ur sängen och åka bort mot ishallen för säsongens första match. Taggad? oja!!  Men först, en stor tallrik havregrynsgröt.
1 Elin Andersson:

skriven

Åh så fin du är, riktigt snygg blogg också!
Ha en bra söndag, kram :)

2 Mergimtare:

skriven

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

3 Ella von Melen - Modeblogg:

skriven

sv: åh så kul! Tävlar du något? Jag seglar själv lite e-jolle men nu när jag går på seglargymnasiet seglar jag 29er. :)

4 elin:

skriven

Tack snälla du! Pälsen i inlägget ovanför (som jag av någon anledning inte kan kommentera?:s) är dööösnygg!! Antar att den kostar en del? :)

5 Ella von Melen - Modeblogg:

skriven

sv: Vi har precis börjat men den första tävlingen blir olympiska på ksss i helgen, ska du dit? :) Jo jag går på Motala och det är verkligen toppen där!

Kommentera här: