Back in real life

Landade på landvetters flygplats igår kväll efter en väldigt lång flygresa. Mellanlanding på Heathrow flyplats i lite mer än åtta timmar var inte den roligaste och de gav resultat med världens jetlag. Haft en sån grym resa, älskar NYC och stressen ( att det alltid händer något) även fast det är en häftig känsla att sitta med en kaffe i central park som på en takterass med utsikt över skylinen så uppskattar man att komma hem och sitta och dricka sitt kaffe på sin takterass, vid skogen, i tystnaden. 
 
Brukar alltid klara mig från förkyldningar när jag reser men inte denna gången. Denna gången åkte jag på en rejäl förkyldning med en rinnande näsa, vilket gjorde det inte lättare att sova på planet hem.  
Idag har jag legat totaldeckad i soffan/sängen. 
Brukar kunna ställa om mig ganska bra med tidsskillnaden och allt men nu sitter jag här 02,28 och kan inte sova. Älskar och resa och lever på de länge, får se när jag behöver fylla på! 
 
 
1 Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly:

skriven

Älskar att vara utan också! :)

Kommentera här: