Vad jag gjorde i Stockholm


Kom hem från Sthlm igår kväll och har haft 3 underbara dagar i huvudstaden. Skönt att bara strosa runt med många fika pauser. Första dagen gick vi förbi Wiener caféet som de har renoverat upp och gjort mer Frankrike inspirerat,dyrt men kändes lyxigt.
Anledningen till att jag och mamma åkte upp till Sthlm var att jag skulle på intervju och inte vilken intervju som helst utan .... (Trumvirvel) för Hela Sverige bakar! Helt sjukt! Bestämde mig för att skicka iväg en ansökan på nätet och redan 2 dagar senare ringde de och kallade mig på intervju. Drygt 200 pers intervjuade dom och tror det är 13 personer som kommer med i tv, så nu får vi bara hålla tummarna. Detta är något jag vill över allt annat! 
En butik som var ett måste som vi gick förbi var Leilas nyöppnade butik i Modgallerian. Mamma köpte två former och sugrör med stjärnor på, så nu ska det bakas. 
1 Sofie:

skriven

Stockholm är så mysigt :)

2 Hannah:

skriven

Kika gärna in i min blogg, ställ gärna frågor så det blir lite mer "fart" i bloggen också! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

3 Annster:

skriven

Vad roligt :)

Kommentera här: