Vårstädar rummet

Nu har äntligen våren/sommaren kommit in i mitt rum. Förut var det mörkt trist, men nu känns det vårigt.
Gårdagens köp från ikea var 2 st glasskivor som jag har på byrån, 2 st bambu i vas , klädhängare och ljus. Sen spegeln är också ny som mamma har köpt i en inredningsbutik här i närheten. 

Gu så härligt väder det är idag. Var ute på en promenad i skogen förut med mamma och syskonen och hennes kusin. Himla skönt! Nu ska jag ut och njuta mer av vädret.











1 elin:

skriven

Vilken fin bild i headern :)

Allt bra med dig? :D

2 Knorkan:

skriven

Fina bilder! Vill du vara med och tävla om ett armband från Cocoo? Besök min blogg för mer info =)

3 Charlotta Nejman:

skriven

Wow, så städat har jag nog aldrig sett ditt rum. ;O

Hihi. Fint fint <3

4 Madeleine:

skriven

Nydelig header! ^^ Rommet var også utrolig fint!

5 aampan:

skriven

Grymmt härligt rum! Ljus och fint.. :) Travlig kväll, kram!

6 lindaaa ♥:

skriven

fin header! :)

7 IdunnogAmalie:

skriven

Fin header!

8 josefin:

skriven

fint rum , och blogg :D

9 Fucking dramaqueen.:

skriven

omg ditt rum måste vara det finaste jag sett!

10 elin:

skriven

Sv; Tackar :D

Härligt, bara bra med mig också :)

11 Lene:

skriven

elsker sengen!

12 Anna:

skriven

Fettnice ditt rum är nu:P

13 lovisa:

skriven

va fin det blev! :D<3

Kommentera här: