svårt att välja

Hej allihopa!♥
Efter att ha haft lite lördagsmys igår med godis så kände jag mig så äckligt efter allt godis jag hade vräkt i mig men det var ju inte konstigt hade inte ätit godis på 1 månad. Så var ute och åkte längdåkningsskidor med anna och filippa min syster och kompis.. btw.. nu har jag några timmar framför datorn som väntar.. har ett arbete om vindkraftverk eller vattenkraftverk kan inte bestämma mig:/ båda låter lika intressant men jag får la helt enkelt ta och dra lott :D

Ciao!

 

1 M - Bloggar om personlighet, foto, skönhet och mode!:

skriven

SV: Ja, alla utan bilden på mig och min pojkvän och bilden längst upp till vänster :D

2 Mariana:

skriven

sv; Jag har köpt det på Kappahl under 100 kr :D

Jag är jätte nöjd!

3 frida:

skriven

SV; de är bara bra här med ;D

vad har du för dig? :)

4 «PinkieLaady:

skriven

Jag kan inte låta bli godis men efteråt känner jag mig mest äcklad av det.. man lär sig aldrig att hålla fingrarna i styr ;)

5 Anonym:

skriven

gud vilken fin blogg ;o & du är supersöt <3

6 frida:

skriven

SV; okej, åt nyss mellis xD

Kommentera här: