1 Anonym:

skriven

Fin blogg!

Är allt bra med dig?



Blogglovin byten?

2 ΛПGIIΣ - ❤ Maϟrya | FRÅGESTUND:

skriven

Bloggens första frågestund! Ställ en fråga och få ditt svar! :)



http://masrya.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

3 ssandra !:

skriven

sv: Det är bra med mig också!

Okej jag lägger till dig nu!

4 Inna:

skriven

fallit för sporttrenden? lr nytt till träninen? själv tycker jag det är så jäkla mkt snyggt nu så man vill ha det även utanför gymmet!! haha



Tack!

5 claramaja:

skriven

Tack detsamma hörru!:)

6 Johanna:

skriven

SV: Tack så mycket :)

7 M A D E L E I N E ♥:

skriven

sv. Ja men precis! jag gillar att ha ordning, dock är jag inte så duktig på att hålla det så.. men det är en helt annan sak :)



Tack så mycket fina du! :D



kram♥

8 DAISY:

skriven

Åh tack så mycket! Vad glad jag blir snälla du :)



- Tokälskar din blogg förresten, så himla inspirerade!

9 Jennifer:

skriven

Skulle bli super duper glad som du ville ställa en fråga till mig i blogrespons! (Till höger i min meny) kanske lite konstigt men bara för att jag ska komma "upp" lite i listan! De vore toppen isf!! Tipsa gärna om du har några tävlingar eller något sånt :)

jätte fin blogg du har!

Kramkram

10 Anna:

skriven

Sv: Jag har aldrig betalat tull när jag handlat från Ebay :}

11 Annika:

skriven

Fin blogg :)

12 Daniella Book:

skriven

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:)

Följas via bloglovin?

Kram!:)

13 TECKNING & FOTO:

skriven

Här kommer lite tips...



Vill du ha lite nytt i garderoben? Kika in i min bloppis. Allt från oanvänt till knappt använda kläder/accessoarer. Ingenting kostar mer än 100 kr!!



TÄVLINGSSUGEN? Lottar ut valfri halsring i min blogg!

14 Daniella Book:

skriven

Härligt! Jo det är toppen med mig!:)

Awesome! Lägger till dig nu:)

15 Malin:

skriven

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn ett smycke - http://mallemusic.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-smycke-fran-simplycia-1.html

Veckans blogg -

http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-8.html

16 Linnea <3:

skriven

Mysig blogg ;) kram!

Kommentera här: