29e juni 2010

Hejhej allihopa! haft en bra dag?

Jag cyklade till stan för att möta upp ellen och lovisa och sen åka ner till strandgatan för att träffa hampus och sen fika.Sedan satte vi oss och prata och hampus berätta om en massa nya saker i MUF ( Moderaternas ungdomsparti).

Det var varmt och klarblå himmel, vi satt och pratade i någon timme sen åkte jag, ellen & lovisa till vänersborg för att bada. och usch fy vad kallt det var i vattnet. Fan varmare i havet än i vänern. 14 grader. Blev några få kärringdopp.

Åhh , nu är det klart!! Jag, Lovisa & Anna åker till Arvikafestivalen och jobbar som funktionär. Kommer bli super.
Dan efter åker jag till Arkösund för att segla i 4 dagar. Kommer ni ihåg hålan som jag berätta om där jag var tvungen att klättra upp i träd för att få teckning, dit ska jag.

Puss!

Kommentera här: