Förslag till student present

student present
Svensktenn bricka " Manhattan" / Klong Mässing  vas/ IITALA vas
 
student present
 
Skultuna kruka/ Svensktenn kuddar/ George jensen ljusstake/ Rum21 korg
 
 
 
 
 
student present
 
Tom Dixon Ljuslykta/ Svensktenn grytunderlägg /Artilleriet kuddar / Svensk tenn drickunderlägg
 
Nu är det snart ett år sedan som jag tog studenten "shit va tiden går fort".  Minns hur svårt det var komma med förslag om vad man önskade sig, en sak som jag fick och önskade mig var Manhattan brickan från svensk tenn. Hade jag tagit studenten iår hade ja önskat mig mer inredningsprylar för det är alltid något man kan samla på sig tills man flyttar hemifrån och visst behöver de inte vara en dyr design pryl utan kan även vara en snygg budget pryl som IITALA ljus eller något, eller vad sägs som de snygga brickunderlägg från Svensk tenn som inte kostar mer än 300kr? 
 
 
1 Jarina:

skriven

Svar: Ja, precis så! :) Vi planerade allt och åkte sedan runt med bil till de olika ställena :)

Kommentera här: